Tartalmi keretek a kutatásalapú tanulás tudáselemeinek értékeléséhez a természettudományokban
A SAILS projekt második munkacsomagjának dokumentumai a természettudományi tudás különböző elemeinek értékeléséhez kapcsolódtak. Elsőként egy elméleti összefoglalás született arról, hogy mit és milyen eszközökkel lehet és szükséges értékelni a természettudományos nevelésben. A tartalmi keretek mint...
Elmentve itt :
Szerzők: |
Csíkos Csaba Korom Erzsébet Csapó Benő |
---|---|
Dokumentumtípus: | Cikk |
Megjelent: |
2016
|
Sorozat: | Iskolakultúra
26 No. 3 |
mtmt: | https://dx.doi.org/10.17543/ISKKULT.2016.3.17 |
Online Access: | http://misc.bibl.u-szeged.hu/41500 |
Hasonló tételek
-
Tartalmi keretek a kutatásalapú tanulás tudáselemeinek értékeléséhez a természettudományokban
Szerző: Csíkos Csaba, et al.
Megjelent: (2016) -
Tartalmi keretek a természettudomány diagnosztikus értékeléséhez
Szerző: Csapó Benő, et al.
Megjelent: (2012) -
Tartalmi keretek a matematika diagnosztikus értékeléséhez
Szerző: Csapó Benő, et al.
Megjelent: (2011) -
Tartalmi keretek az olvasás diagnosztikus értékeléséhez
Szerző: Csapó Benő, et al.
Megjelent: (2012) -
Részletes tartalmi keretek a matematika diagnosztikus értékeléséhez
Szerző: Csíkos Csaba, et al.
Megjelent: (2011)