Tartalmi keretek a kutatásalapú tanulás tudáselemeinek értékeléséhez a természettudományokban
A SAILS projekt második munkacsomagjának dokumentumai a természettudományi tudás különböző elemeinek értékeléséhez kapcsolódtak. Elsőként egy elméleti összefoglalás született arról, hogy mit és milyen eszközökkel lehet és szükséges értékelni a természettudományos nevelésben. A tartalmi keretek mint...
Elmentve itt :
Szerzők: | |
---|---|
Dokumentumtípus: | Cikk |
Megjelent: |
2016
|
Sorozat: | Iskolakultúra
26 No. 3 |
mtmt: | https://dx.doi.org/10.17543/ISKKULT.2016.3.17 |
Online Access: | http://misc.bibl.u-szeged.hu/41500 |
LEADER | 01743nab a2200217 i 4500 | ||
---|---|---|---|
001 | misc41500 | ||
005 | 20191106140409.0 | ||
008 | 180706s2016 hu o 0|| zxx d | ||
022 | |a 1215-5233 | ||
024 | 7 | |a https://dx.doi.org/10.17543/ISKKULT.2016.3.17 |2 doi | |
040 | |a SZTE Miscellanea Repozitórium |b hun | ||
041 | |a zxx | ||
100 | 1 | |a Csíkos Csaba | |
245 | 1 | 0 | |a Tartalmi keretek a kutatásalapú tanulás tudáselemeinek értékeléséhez a természettudományokban |h [elektronikus dokumentum] / |c Csíkos Csaba |
260 | |c 2016 | ||
300 | |a 17-29 | ||
490 | 0 | |a Iskolakultúra |v 26 No. 3 | |
520 | 3 | |a A SAILS projekt második munkacsomagjának dokumentumai a természettudományi tudás különböző elemeinek értékeléséhez kapcsolódtak. Elsőként egy elméleti összefoglalás született arról, hogy mit és milyen eszközökkel lehet és szükséges értékelni a természettudományos nevelésben. A tartalmi keretek mint műfaj alapvetően erre a két kérdésre adott válaszokból születik meg. A további dokumentumokban a gyakorlatban kipróbált tanulási egységek tapasztalatait építettük be, és végül egy olyan írásmű született, amely továbbra is fő feladatként az értékelés mikéntjére és hogyanjára reflektál, de a projekt során kifejlesztett és több országban kipróbált tanulási egységekben megjelenő értékelési praktikák és eszközök hozzáfűzésével. A jelen tanulmány a tartalmi keretek kidolgozása terén elért eredményeket mutatja be, fölvázolva a megszületett dokumentum elméleti és gyakorlati szempontból fontos vonásait. | |
700 | 0 | 1 | |a Korom Erzsébet |e aut |
700 | 0 | 1 | |a Csapó Benő |e aut |
856 | 4 | 0 | |u http://misc.bibl.u-szeged.hu/41500/1/02.pdf |z Dokumentum-elérés |