Középiskolás diákok angolnyelv-tanulási motivációjának és nyelvtanulási szorongásának vizsgálata
Annak ellenére, hogy mind a nyelvtanulási motiváció kutatása, mind a nyelvtanulással kapcsolatos szorongás vizsgálata nagy múltra tekint vissza az alkalmazott nyelvészet területén, viszonylag kevés kutatás foglalkozik a motiváció és a szorongás kapcsolatának feltárásával. A feladat első látásra nem...
Elmentve itt :
Szerzők: |
Csizér Kata Piniel Katalin |
---|---|
Dokumentumtípus: | Cikk |
Megjelent: |
2016
|
Sorozat: | Iskolakultúra
26 No. 6 |
mtmt: | http://dx.doi.org/10.17543/ISKKULT.2016.6.3 |
Online Access: | http://misc.bibl.u-szeged.hu/41499 |
Hasonló tételek
-
Tehetséges tanulók intelligenciájának, tanulási stratégiáinak, motivációjának és szorongásának fejlődése "normál" illetve "válogatott osztályokban"
Szerző: Gömöry Kornélia
Megjelent: (2006) -
Technikus tanulók tanulási motivációjának vizsgálata
Szerző: Marczona Tamás
Megjelent: (2001) -
A tanár szerepe a diákok idegen nyelvi motivációjának alakításában
Szerző: Galántai Dóra, et al.
Megjelent: (2009) -
A pedagógus szerepe a diákok tanulási motivációjának alakulásában
Szerző: Szabó Rebeka
Megjelent: (2012) -
A pedagógus szerepe a diákok tanulási motivációjának alakulásában
Szerző: Szabó Rebeka
Megjelent: (2012)