A német pedagógiai historiográfia

Amennyiben a neveléstörténet szerepét és historiográfiáját vizsgáljuk, megállapíthatjuk, hogy annak létrejötte és funkciója a modern kor törekvéseivel összhangban fogalmazódik meg. A Nietzsche által elkülönített típusokat nézve leginkább a monumentális, illetve antikvárius történetírás jellemzőinek...

Teljes leírás

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Németh András
Dokumentumtípus: Cikk
Megjelent: 2006
Sorozat:Iskolakultúra 16 No. 4
Online Access:http://misc.bibl.u-szeged.hu/41239
LEADER 00956nab a2200181 i 4500
001 misc41239
005 20191106140711.0
008 180709s2006 hu o 0|| zxx d
022 |a 1215-5233 
040 |a SZTE Miscellanea Repozitórium  |b hun 
041 |a zxx 
100 1 |a Németh András 
245 1 2 |a A német pedagógiai historiográfia  |h [elektronikus dokumentum] /  |c  Németh András 
260 |c 2006 
300 |a 93-110 
490 0 |a Iskolakultúra  |v 16 No. 4 
520 3 |a Amennyiben a neveléstörténet szerepét és historiográfiáját vizsgáljuk, megállapíthatjuk, hogy annak létrejötte és funkciója a modern kor törekvéseivel összhangban fogalmazódik meg. A Nietzsche által elkülönített típusokat nézve leginkább a monumentális, illetve antikvárius történetírás jellemzőinek érvényesülését fedezhetjük fel benne. 
856 4 0 |u http://misc.bibl.u-szeged.hu/41239/1/EPA00011_iskolakultura_2006_04_093-110.pdf  |z Dokumentum-elérés