A német pedagógiai historiográfia
Amennyiben a neveléstörténet szerepét és historiográfiáját vizsgáljuk, megállapíthatjuk, hogy annak létrejötte és funkciója a modern kor törekvéseivel összhangban fogalmazódik meg. A Nietzsche által elkülönített típusokat nézve leginkább a monumentális, illetve antikvárius történetírás jellemzőinek...
Elmentve itt :
Szerző: | |
---|---|
Dokumentumtípus: | Cikk |
Megjelent: |
2006
|
Sorozat: | Iskolakultúra
16 No. 4 |
Online Access: | http://misc.bibl.u-szeged.hu/41239 |
LEADER | 00956nab a2200181 i 4500 | ||
---|---|---|---|
001 | misc41239 | ||
005 | 20191106140711.0 | ||
008 | 180709s2006 hu o 0|| zxx d | ||
022 | |a 1215-5233 | ||
040 | |a SZTE Miscellanea Repozitórium |b hun | ||
041 | |a zxx | ||
100 | 1 | |a Németh András | |
245 | 1 | 2 | |a A német pedagógiai historiográfia |h [elektronikus dokumentum] / |c Németh András |
260 | |c 2006 | ||
300 | |a 93-110 | ||
490 | 0 | |a Iskolakultúra |v 16 No. 4 | |
520 | 3 | |a Amennyiben a neveléstörténet szerepét és historiográfiáját vizsgáljuk, megállapíthatjuk, hogy annak létrejötte és funkciója a modern kor törekvéseivel összhangban fogalmazódik meg. A Nietzsche által elkülönített típusokat nézve leginkább a monumentális, illetve antikvárius történetírás jellemzőinek érvényesülését fedezhetjük fel benne. | |
856 | 4 | 0 | |u http://misc.bibl.u-szeged.hu/41239/1/EPA00011_iskolakultura_2006_04_093-110.pdf |z Dokumentum-elérés |