A néptánc oktatásának lehetséges megújítása

A tánctanulási folyamatok megértését csak interdiszciplinális módon lehet kezelni. Az uralkodó demonstráló-imitáló modell beválik azok között a gyerekek (és felnőttek) között, akik eleve jó mozgásfelfogó és -visszaadó képességgel rendelkeznek. Kimondottan kudarc viszont azoknak a körében, akik ezzel...

Teljes leírás

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Lévai Péter
Dokumentumtípus: Cikk
Megjelent: 2006
Sorozat:Iskolakultúra 16 No. 11
Online Access:http://misc.bibl.u-szeged.hu/41217
LEADER 00985nab a2200181 i 4500
001 misc41217
005 20191106140709.0
008 180709s2006 hu o 0|| zxx d
022 |a 1215-5233 
040 |a SZTE Miscellanea Repozitórium  |b hun 
041 |a zxx 
100 1 |a Lévai Péter 
245 1 2 |a A néptánc oktatásának lehetséges megújítása  |h [elektronikus dokumentum] /  |c  Lévai Péter 
260 |c 2006 
300 |a 105-108 
490 0 |a Iskolakultúra  |v 16 No. 11 
520 3 |a A tánctanulási folyamatok megértését csak interdiszciplinális módon lehet kezelni. Az uralkodó demonstráló-imitáló modell beválik azok között a gyerekek (és felnőttek) között, akik eleve jó mozgásfelfogó és -visszaadó képességgel rendelkeznek. Kimondottan kudarc viszont azoknak a körében, akik ezzel a képességgel nem rendelkeznek, és ezek vannak többségben. 
856 4 0 |u http://misc.bibl.u-szeged.hu/41217/1/EPA00011_iskolakultura_2006_11_105-108.pdf  |z Dokumentum-elérés