A néptánc oktatásának lehetséges megújítása
A tánctanulási folyamatok megértését csak interdiszciplinális módon lehet kezelni. Az uralkodó demonstráló-imitáló modell beválik azok között a gyerekek (és felnőttek) között, akik eleve jó mozgásfelfogó és -visszaadó képességgel rendelkeznek. Kimondottan kudarc viszont azoknak a körében, akik ezzel...
Elmentve itt :
Szerző: | |
---|---|
Dokumentumtípus: | Cikk |
Megjelent: |
2006
|
Sorozat: | Iskolakultúra
16 No. 11 |
Online Access: | http://misc.bibl.u-szeged.hu/41217 |
LEADER | 00985nab a2200181 i 4500 | ||
---|---|---|---|
001 | misc41217 | ||
005 | 20191106140709.0 | ||
008 | 180709s2006 hu o 0|| zxx d | ||
022 | |a 1215-5233 | ||
040 | |a SZTE Miscellanea Repozitórium |b hun | ||
041 | |a zxx | ||
100 | 1 | |a Lévai Péter | |
245 | 1 | 2 | |a A néptánc oktatásának lehetséges megújítása |h [elektronikus dokumentum] / |c Lévai Péter |
260 | |c 2006 | ||
300 | |a 105-108 | ||
490 | 0 | |a Iskolakultúra |v 16 No. 11 | |
520 | 3 | |a A tánctanulási folyamatok megértését csak interdiszciplinális módon lehet kezelni. Az uralkodó demonstráló-imitáló modell beválik azok között a gyerekek (és felnőttek) között, akik eleve jó mozgásfelfogó és -visszaadó képességgel rendelkeznek. Kimondottan kudarc viszont azoknak a körében, akik ezzel a képességgel nem rendelkeznek, és ezek vannak többségben. | |
856 | 4 | 0 | |u http://misc.bibl.u-szeged.hu/41217/1/EPA00011_iskolakultura_2006_11_105-108.pdf |z Dokumentum-elérés |