A 21. század neveléselmélete

Sok téves prekoncepció él a gyakorlatban, miszerint a tudás megszerzése önmagában elégséges az életvezetéshez, s mindenki maga dönti el, hogyan akar élni. Ez igaz, de nem nélkülözhető az alapvető normák, értékek elsajátítása ahhoz, hogy a közösségek fejlesztési elképzelései realizálódhassanak....

Teljes leírás

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Kovátsné Németh Mária
Dokumentumtípus: Cikk
Megjelent: 2006
Sorozat:Iskolakultúra 16 No. 10
Online Access:http://misc.bibl.u-szeged.hu/41210
LEADER 00923nab a2200181 i 4500
001 misc41210
005 20191106140709.0
008 180709s2006 hu o 0|| zxx d
022 |a 1215-5233 
040 |a SZTE Miscellanea Repozitórium  |b hun 
041 |a zxx 
100 2 |a Kovátsné Németh Mária 
245 1 2 |a A 21. század neveléselmélete  |h [elektronikus dokumentum] /  |c  Kovátsné Németh Mária 
260 |c 2006 
300 |a 145-147 
490 0 |a Iskolakultúra  |v 16 No. 10 
520 3 |a Sok téves prekoncepció él a gyakorlatban, miszerint a tudás megszerzése önmagában elégséges az életvezetéshez, s mindenki maga dönti el, hogyan akar élni. Ez igaz, de nem nélkülözhető az alapvető normák, értékek elsajátítása ahhoz, hogy a közösségek fejlesztési elképzelései realizálódhassanak. 
856 4 0 |u http://misc.bibl.u-szeged.hu/41210/1/EPA00011_iskolakultura_2006_10_145-147.pdf  |z Dokumentum-elérés