A mentálhigiénés szemlélet fejlődése a Semmelweis Egyetemen folyó mentálhigiénés szakirányú továbbképzés hatékonyság-vizsgálatáról /

Cikkünkben a segítő foglalkozásúak számára szervezett mentálhigiénés posztgraduális képzés szemléletformáló hatásának mérhető eredményeit kíséreljük meg leírni. Képzési ciklusonként a hallgatók mintegy harmada pedagógus végzettségű, ami azt jelenti, hogy ez a szakma jelentős mértékben képviselteti m...

Teljes leírás

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerzők: Ittzés András
Szabó Tünde
Vári Andrea
Török Szabolcs
Tomcsányi Teodóra
Dokumentumtípus: Cikk
Megjelent: 2006
Sorozat:Iskolakultúra 16 No. 10
Online Access:http://misc.bibl.u-szeged.hu/41189
LEADER 01633nab a2200229 i 4500
001 misc41189
005 20191106140707.0
008 180709s2006 hu o 0|| zxx d
022 |a 1215-5233 
040 |a SZTE Miscellanea Repozitórium  |b hun 
041 |a zxx 
100 1 |a Ittzés András 
245 1 2 |a A mentálhigiénés szemlélet fejlődése   |h [elektronikus dokumentum] :  |b a Semmelweis Egyetemen folyó mentálhigiénés szakirányú továbbképzés hatékonyság-vizsgálatáról /  |c  Ittzés András 
260 |c 2006 
300 |a 98-110 
490 0 |a Iskolakultúra  |v 16 No. 10 
520 3 |a Cikkünkben a segítő foglalkozásúak számára szervezett mentálhigiénés posztgraduális képzés szemléletformáló hatásának mérhető eredményeit kíséreljük meg leírni. Képzési ciklusonként a hallgatók mintegy harmada pedagógus végzettségű, ami azt jelenti, hogy ez a szakma jelentős mértékben képviselteti magát a képzésen megvalósuló interdiszciplináris együttműködésben. A képzés egyik pedagógiai célkitűzése az, hogy a hallgatókat a mentálhigiénés többlettudás átadása közben szembesítse feladataikkal és a fejlődéshez szükséges lépésekkel. A mentálhigiénés többlettudásnak a segítő hivatás szempontjából hangsúlyos része a stresszel való megküzdés képessége és az autoritással való bánni tudás is. 
700 0 1 |a Szabó Tünde  |e aut 
700 0 1 |a Vári Andrea  |e aut 
700 0 1 |a Török Szabolcs  |e aut 
700 0 1 |a Tomcsányi Teodóra  |e aut 
856 4 0 |u http://misc.bibl.u-szeged.hu/41189/1/EPA00011_iskolakultura_2006_10_098-110.pdf  |z Dokumentum-elérés