A mentálhigiénés szemlélet fejlődése a Semmelweis Egyetemen folyó mentálhigiénés szakirányú továbbképzés hatékonyság-vizsgálatáról /
Cikkünkben a segítő foglalkozásúak számára szervezett mentálhigiénés posztgraduális képzés szemléletformáló hatásának mérhető eredményeit kíséreljük meg leírni. Képzési ciklusonként a hallgatók mintegy harmada pedagógus végzettségű, ami azt jelenti, hogy ez a szakma jelentős mértékben képviselteti m...
Elmentve itt :
Szerzők: | |
---|---|
Dokumentumtípus: | Cikk |
Megjelent: |
2006
|
Sorozat: | Iskolakultúra
16 No. 10 |
Online Access: | http://misc.bibl.u-szeged.hu/41189 |
LEADER | 01633nab a2200229 i 4500 | ||
---|---|---|---|
001 | misc41189 | ||
005 | 20191106140707.0 | ||
008 | 180709s2006 hu o 0|| zxx d | ||
022 | |a 1215-5233 | ||
040 | |a SZTE Miscellanea Repozitórium |b hun | ||
041 | |a zxx | ||
100 | 1 | |a Ittzés András | |
245 | 1 | 2 | |a A mentálhigiénés szemlélet fejlődése |h [elektronikus dokumentum] : |b a Semmelweis Egyetemen folyó mentálhigiénés szakirányú továbbképzés hatékonyság-vizsgálatáról / |c Ittzés András |
260 | |c 2006 | ||
300 | |a 98-110 | ||
490 | 0 | |a Iskolakultúra |v 16 No. 10 | |
520 | 3 | |a Cikkünkben a segítő foglalkozásúak számára szervezett mentálhigiénés posztgraduális képzés szemléletformáló hatásának mérhető eredményeit kíséreljük meg leírni. Képzési ciklusonként a hallgatók mintegy harmada pedagógus végzettségű, ami azt jelenti, hogy ez a szakma jelentős mértékben képviselteti magát a képzésen megvalósuló interdiszciplináris együttműködésben. A képzés egyik pedagógiai célkitűzése az, hogy a hallgatókat a mentálhigiénés többlettudás átadása közben szembesítse feladataikkal és a fejlődéshez szükséges lépésekkel. A mentálhigiénés többlettudásnak a segítő hivatás szempontjából hangsúlyos része a stresszel való megküzdés képessége és az autoritással való bánni tudás is. | |
700 | 0 | 1 | |a Szabó Tünde |e aut |
700 | 0 | 1 | |a Vári Andrea |e aut |
700 | 0 | 1 | |a Török Szabolcs |e aut |
700 | 0 | 1 | |a Tomcsányi Teodóra |e aut |
856 | 4 | 0 | |u http://misc.bibl.u-szeged.hu/41189/1/EPA00011_iskolakultura_2006_10_098-110.pdf |z Dokumentum-elérés |