Kereszttantervek, kompetenciák és a biológia tanítása
A biológia tantárgy tartalmi fejlesztése önmagában nem hozhat jelentős változást. Az adott iskola pedagógiai programjának szerves részeként viszont a tantárgy tanítása hatékony lehet nemcsak a tanulók tudásának bővítésében, hanem szomatikus, mentális, pszichés és szociális nevelésükben, a mindennapi...
Saved in:
Main Author: | |
---|---|
Format: | Article |
Published: |
2006
|
Series: | Iskolakultúra
16 No. 2 |
Online Access: | http://misc.bibl.u-szeged.hu/41158 |
Summary: | A biológia tantárgy tartalmi fejlesztése önmagában nem hozhat jelentős változást. Az adott iskola pedagógiai programjának szerves részeként viszont a tantárgy tanítása hatékony lehet nemcsak a tanulók tudásának bővítésében, hanem szomatikus, mentális, pszichés és szociális nevelésükben, a mindennapi élethez szükséges kompetenciák kialakításában is. |
---|---|
Physical Description: | 17-25 |
ISSN: | 1215-5233 |