Tudatosság és metakogníció viszonya az ezredforduló interdiszciplináris megközelítései /
Tanulmányunkban azt a kérdést vizsgáljuk, hogy az empirikus viselkedéstudományi (így például pszichológiai, oktatástudományi) kutatásokban széleskörűen szereplő metakogníció fogalom (ld. Csíkos, 2004, 2006) hogyan viszonyul a filozófiai gondolkodás több évezredes problémájához, a tudatosság kérdéséh...
Elmentve itt :
Szerző: | Csíkos Csaba |
---|---|
Dokumentumtípus: | Cikk |
Megjelent: |
2006
|
Sorozat: | Iskolakultúra
16 No. 12 |
Online Access: | http://misc.bibl.u-szeged.hu/41143 |
Hasonló tételek
-
Metakogníció a tanulásban és a tanításban az EARLI 10. konferenciájának kutatási eredményei /
Szerző: Csíkos Csaba
Megjelent: (2004) -
MTA-SZTE Metakogníció Kutatócsoport
Megjelent: (2021) -
A metakogníció nemverbális indikátorai kisgyermekkorban
Szerző: Whitebread David, et al.
Megjelent: (2007) -
Az olvasás és a metakogníció kapcsolata iskoláskorban
Szerző: Tarkó Klára
Megjelent: (1999) -
A metakogníció fejlesztési lehetőségei tanulásban akadályozott gyermekeknél
Szerző: Fazekasné Fenyvesi Margit
Megjelent: (2011)