Hogyan válhat az írás a gondolkodás fejlesztésének eszközévé?
Elmentve itt :
Szerző: | |
---|---|
Dokumentumtípus: | Cikk |
Megjelent: |
2003
|
Sorozat: | Iskolakultúra
13 No. 9 |
Online Access: | http://misc.bibl.u-szeged.hu/39748 |
LEADER | 00612nab a2200169 i 4500 | ||
---|---|---|---|
001 | misc39748 | ||
005 | 20191106140816.0 | ||
008 | 180709s2003 hu o 0|| zxx d | ||
022 | |a 1215-5233 | ||
040 | |a SZTE Miscellanea Repozitórium |b hun | ||
041 | |a zxx | ||
100 | 2 | |a Magnuczné Godó Ágnes | |
245 | 1 | 0 | |a Hogyan válhat az írás a gondolkodás fejlesztésének eszközévé? |h [elektronikus dokumentum] / |c Magnuczné Godó Ágnes |
260 | |c 2003 | ||
300 | |a 93-98 | ||
490 | 0 | |a Iskolakultúra |v 13 No. 9 | |
856 | 4 | 0 | |u http://misc.bibl.u-szeged.hu/39748/1/EPA00011_iskolakultura_2003_09_093-098.pdf |z Dokumentum-elérés |