A problémamegoldó és tanulási stratégiák változása 11 és 19 éves kor között logfile elemzések /
Problem solving is a transversal skill that transcends individual disciplines and explores the applicability of knowledge. Mapping certain aspects of this skill which had not been investigated previously became a reality with computer‐based testing. The aim of log file analyses is to provide both a...
Elmentve itt :
Szerző: | Molnár Gyöngyvér |
---|---|
Dokumentumtípus: | Cikk |
Megjelent: |
2017
|
Sorozat: | Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata
117 No. 1 |
Kulcsszavak: | Tanulási módszer, Tanulás - hatékonyság, Pedagógiai mérés-értékelés - számítógép alkalmazása, Pedagógia - digitális, Problémamegoldás - számítógép |
Online Access: | http://misc.bibl.u-szeged.hu/33008 |
Hasonló tételek
-
A problémamegoldó és tanulási stratégiák változása 11 és 19 éves kor között logfile elemzések /
Szerző: Molnár Gyöngyvér
Megjelent: (2017) -
Mindennapi helyzetekben alkalmazott problémamegoldó stratégiák változása
Szerző: Molnár Gyöngyvér
Megjelent: (2013) -
Interaktív problémamegoldó környezetben alkalmazott felfedező stratégiák hatékonysága és azok változása logfájl-elemzések /
Szerző: Molnár Gyöngyvér
Megjelent: (2016) -
Kommunikációs problémamegoldó stratégiák
Szerző: Kocsis Dezsőné
Megjelent: (2008) -
Problémamegoldó kommunikációs stratégiák
Szerző: Kacsinta Zsolt
Megjelent: (2008)