A szövegértés, az olvasási motiváció és a stratégiahasználat összefüggése
Elmentve itt :
Szerzők: |
Józsa Gabriella Józsa Krisztián |
---|---|
Dokumentumtípus: | Cikk |
Megjelent: |
2014
|
Sorozat: | Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata
114 No. 2 |
Kulcsszavak: | Olvasási képesség kutatási beszámoló 2014, Szövegértés 6. és 8. évfolyam |
Online Access: | http://misc.bibl.u-szeged.hu/14240 |
Hasonló tételek
-
Az olvasási képesség, motiváció és stratégiahasználat összefüggése 6. és 8. évfolyamos tanulók körében
Szerző: Juhászné Szegedi Gabriella
Megjelent: (2011) -
Adaptív stratégiahasználat a matematikaoktatásban
Szerző: Vígh‐Kiss Erika
Megjelent: (2013) -
Javaslatok a szövegértés tantárgyakba ágyazott fejlesztéséhez – az olvasási motiváció támogatása I.
Szerző: Szenczi Beáta, et al.
Megjelent: (2024) -
Javaslatok a szövegértés tantárgyakba ágyazott fejlesztéséhez – az olvasási motiváció támogatása II.
Szerző: Szenczi Beáta, et al.
Megjelent: (2024) -
Olvasási motiváció definíciók és kutatási irányok /
Szerző: Szenczi Beáta
Megjelent: (2010)