A tanulási eredmény alapú képzésfejlesztés kontextusa és elméleti keretei interaktív előadás /

A prezentáció az MKKR-ről, a tanulási eredmény cél- és fogalomrendszeréről, az új KKK-hoz illeszkedő tanulási eredmény alapú képzésfejlesztés folyamatáról nyújt információkat.

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Farkas Éva
Dokumentumtípus: Prezentáció
Megjelent: 2018
Kulcsszavak:MKKR
tanulási eredmények
tudás
képesség
attitűd
autonómia-felelősség
felsőoktatás
képzésfejlesztés
Tárgyszavak:
Online Access:http://eta.bibl.u-szeged.hu/620
LEADER 01506nnm a2200337 i 4500
001 eta620
005 20201026150536.0
008 180926s2018 hu o 0|| hun d
040 |a SZTE Elektronikus Tananyag Archívum  |b hun 
041 |a hun 
100 1 |a Farkas Éva 
245 1 2 |a A tanulási eredmény alapú képzésfejlesztés kontextusa és elméleti keretei   |h [elektronikus dokumentum] :  |b interaktív előadás /  |c  Farkas Éva 
246 1 0 |a The context and the theoretical framework of learning outcomes-based curriculum development  |h [elektronikus dokumentum] 
260 |c 2018 
300 |a 77 
516 |a Presentation 
520 3 |a A prezentáció az MKKR-ről, a tanulási eredmény cél- és fogalomrendszeréről, az új KKK-hoz illeszkedő tanulási eredmény alapú képzésfejlesztés folyamatáról nyújt információkat. 
650 4 |a Társadalomtudományok 
650 4 |a Oktatástudomány 
650 4 |a Általános oktatás (benne képzés, pedagógia, didaktika) 
650 4 |a Oktatás: rendszerek és intézmények, oktatás és tanulás 
650 4 |a Felsőoktatás 
695 |a MKKR 
695 |a tanulási eredmények 
695 |a tudás 
695 |a képesség 
695 |a attitűd 
695 |a autonómia-felelősség 
695 |a felsőoktatás 
695 |a képzésfejlesztés 
856 4 0 |u https://eta.bibl.u-szeged.hu/620/1/EFOP343_AP2OKTIG2_prezent%C3%A1ci%C3%B3_Farkas_%C3%89va_TEAk%C3%A9pz%C3%A9sfejleszt%C3%A9s_kontextusa_20180831.pdf  |z Dokumentum-elérés