A gamifikáció fogalma, jellemzői, gamifikált tanulási folyamatok tervezése
Elmentve itt :
Szerző: | Erdélyiné Dr. Dancs Katinka |
---|---|
Dokumentumtípus: | Vegyes gyűjtemény |
Megjelent: |
2024
|
Kulcsszavak: | gamifikáció motiváció pedagógiai tervezés |
Tárgyszavak: | |
Online Access: | http://eta.bibl.u-szeged.hu/6008 |
Hasonló tételek
-
A pszichológiai tőke fogalma, jelentősége és fejlesztési lehetőségei az iskolában
Szerző: Szabó Renáta Krisztina, et al.
Megjelent: (2020) -
A zenei énkép jellemzői és összefüggése a zenei képességekkel hetedik osztályosok körében
Szerző: Janurik Márta, et al.
Megjelent: (2020) -
In-service mathematics teachers’ conception and perceptions of metacognition in their teaching experience
Szerző: Wafubwa Ruth Nanjekho, et al.
Megjelent: (2022) -
Assessing the Suitability of the Adapted Teacher Assessment for Learning Questionnaire in the Kenyan Context
Szerző: Wafubwa Ruth Nanjekho, et al.
Megjelent: (2021) -
Negyedik osztályos tanulók szorzási stratégiáinak vizsgálata szemkamerás módszerrel
Szerző: Vígh-Kiss Erika Rozália, et al.
Megjelent: (2019)