Tanulási eredmény alapú gondolkodás alkalmazása a szakképzésben (1-5. olvasólekce)
1. olvasólecke : a Magyar Képesítési Keretrendszer szakképzési vonatkozásai; 2. olvasólecke : Tanulási eredmények a szakképzés tantervi szabályozásában; 3. olvasólecke : Tanulási eredmény alapú követelménytámasztás a gyakorlatba; 4. olvasólecke : A tanulási eredmények mérése és értékelése; 5. olvasó...
Elmentve itt :
Szerző: | |
---|---|
Dokumentumtípus: | Vegyes gyűjtemény |
Megjelent: |
2020
|
Kulcsszavak: | szakképzés kimenetszabályozás tanulási eredmény mérés-értékelés |
Tárgyszavak: | |
Online Access: | http://eta.bibl.u-szeged.hu/3724 |
LEADER | 02562npc a2200325 i 4500 | ||
---|---|---|---|
001 | eta3724 | ||
005 | 20210517094216.0 | ||
008 | 201127s2020 hu o 0|| hun d | ||
040 | |a SZTE Elektronikus Tananyag Archívum |b hun | ||
041 | |a hun | ||
100 | 2 | |a T. Molnár Gizella | |
245 | 1 | 0 | |a Tanulási eredmény alapú gondolkodás alkalmazása a szakképzésben (1-5. olvasólekce) |h [elektronikus dokumentum] / |c T. Molnár Gizella |
246 | 1 | 0 | |a Applying learning outcomes approach in VET |h [elektronikus dokumentum] |
260 | |c 2020 | ||
520 | 3 | |a 1. olvasólecke : a Magyar Képesítési Keretrendszer szakképzési vonatkozásai; 2. olvasólecke : Tanulási eredmények a szakképzés tantervi szabályozásában; 3. olvasólecke : Tanulási eredmény alapú követelménytámasztás a gyakorlatba; 4. olvasólecke : A tanulási eredmények mérése és értékelése; 5. olvasólecke : A kimenetalapú szemlélet módszertani háttere | |
520 | 3 | |a Lesson 1. : VET qualifications in the Hungarian Qualifications Framework; lesson 2. : Learning outcomes approaches in VET curricula; lesson 3. : Learning outcomes-based requirements in VET p; lesson 4. : Assessing and evaluating learning outcomes; lesson 5. : Methodological background of the output-based approach | |
650 | 4 | |a Társadalomtudományok | |
650 | 4 | |a Oktatástudomány | |
650 | 4 | |a Általános oktatás (benne képzés, pedagógia, didaktika) | |
650 | 4 | |a Oktatás: rendszerek és intézmények, oktatás és tanulás | |
650 | 4 | |a Iskolai oktatás | |
695 | |a szakképzés | ||
695 | |a kimenetszabályozás | ||
695 | |a tanulási eredmény | ||
695 | |a mérés-értékelés | ||
856 | 4 | 0 | |u https://eta.bibl.u-szeged.hu/3724/1/EFOP343_AP2OKTIG2_olvasolecke_TMolnarG_TEA_gondolkodas_alkalmazasa_a_szakkepzesben_Olvasolecke_1_20201001.pdf |z Dokumentum-elérés |
856 | 4 | 0 | |u https://eta.bibl.u-szeged.hu/3724/2/EFOP343_AP2OKTIG2_olvasolecke_TMolnarG_TEA_gondolkodas_alkalmazasa_a_szakkepzesben_Olvasolecke_2_20201001.pdf |z Dokumentum-elérés |
856 | 4 | 0 | |u https://eta.bibl.u-szeged.hu/3724/3/EFOP343_AP2OKTIG2_olvasolecke_TMolnarG_TEA_gondolkodas_alkalmazasa_a_szakkepzesben_Olvasolecke_3_20201001.pdf |z Dokumentum-elérés |
856 | 4 | 0 | |u https://eta.bibl.u-szeged.hu/3724/4/EFOP343_AP2OKTIG2_olvasolecke_TMolnarG_TEA_gondolkodas_alkalmazasa_a_szakkepzesben_Olvasolecke_4_20201001.pdf |z Dokumentum-elérés |
856 | 4 | 0 | |u https://eta.bibl.u-szeged.hu/3724/5/EFOP343_AP2OKTIG2_olvasolecke_TMolnarG_TEA_gondolkodas_alkalmazasa_a_szakkepzesben_Olvasolecke_5_20201001.pdf |z Dokumentum-elérés |