Testing the model of reading literacy Examining the cognitive and non-cognitive factors influencing students’ reading achievement in different text formats in grade 2 /
Elmentve itt :
Szerző: | Hódi Ágnes |
---|---|
További közreműködők: | Nikolov Marianne (Témavezető) |
Dokumentumtípus: | Disszertáció |
Megjelent: |
2018-05-28
|
Tárgyszavak: | |
doi: | 10.14232/phd.9793 |
mtmt: | 3402152 |
Online Access: | http://doktori.ek.szte.hu/9793 |
Hasonló tételek
-
Examining the relationship between the development of students’ reading in different text formats and the basic cognitive components of reading
Szerző: Török Tímea, et al.
Megjelent: (2014) -
Development of hungarian students' reading literacy
Szerző: Hódi Ágnes, et al.
Megjelent: (2019) -
Assessing 6th and 8th Grades Students’ Reading Skills and Literacy in Kazakh, Russian, and English Languages in Kazakhstan
Szerző: Akhmetova Aigul
Megjelent: (2022) -
Testing the music reading skills of 10- to 14-year-old students
Szerző: Buzás Zsuzsa
Megjelent: (2017) -
Reflective Teaching Model for Reading Comprehension
Szerző: Oo Tun Zaw
Megjelent: (2022)