The written assessment of the vocabulary knowledge and use of English majors in Hungary
Elmentve itt :
Szerző: | Doró Katalin |
---|---|
További közreműködők: | Peckham Donald William (Témavezető) |
Dokumentumtípus: | Disszertáció |
Megjelent: |
2008-05-06
|
Tárgyszavak: | |
mtmt: | 2007561 |
Online Access: | http://doktori.ek.szte.hu/815 |
Hasonló tételek
-
Assessing Young Learners’ Strategic L2 Vocabulary Learning in the Framework of Self-Regulation
Szerző: Hardi Judit
Megjelent: (2014) -
A comparison of bilingual and monolingual students' English vocabulary knowledge
Szerző: Fazekas Andrea
Megjelent: (2019) -
Assessment of English and German vocabulary of 6th graders
Szerző: Vígh Tibor
Megjelent: (2013) -
Language attitudes towards English accent varieties Hungarian secondary school students' labeling, evaluating and commenting on foreign accented Englishes /
Szerző: Balogh Erzsébet
Megjelent: (2014) -
Written English- Techniques In Teaching Writing
Szerző: Piti Rózsa Mária
Megjelent: (1996)