Az analógiák és modellek szerepe az integrált oktatás során megvalósuló világnézeti nevelésben
Elmentve itt :
Szerző: | Horváth László |
---|---|
További közreműködők: | nincs megadva (Témavezető) |
Dokumentumtípus: | Disszertáció |
Megjelent: |
1979
|
Kulcsszavak: | Pedagógia |
Tárgyszavak: | |
Online Access: | http://doktori.ek.szte.hu/7409 |
Hasonló tételek
-
Adalékok a középiskolai világnézeti oktatás filozófiai problémáihoz
Szerző: Kolozsvári János
Megjelent: (1973) -
A földrajz oktatás szerepe a világnézeti nevelésben
Szerző: Kopasz Margit
Megjelent: (1965) -
Az iskolai olvasmányok szerepe a nevelésben 1945-1990
Szerző: Csabai Valéria
Megjelent: (1992) -
Vizualitás az integrált természettudományos oktatás során [absztrakt] /
Szerző: Szurofka Laura, et al.
Megjelent: (2023) -
Világnézeti, vallási, erkölcsi attitűdök vizsgálata középiskolában
Szerző: Ritecz József
Megjelent: (1976)