Hálózatos technológiával segített, kutatásalapú tanulásban részt vett tanulóközösségek interakciós és kapcsolathálói, valamint a közös vizsgálódás hatásai felsőoktatási kurzuskörnyezetben

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Molnár Pál
További közreműködők: Kárpáti Andrea (Témavezető)
Dokumentumtípus: Disszertáció
Megjelent: 2016-05-23
Tárgyszavak:
doi:10.14232/phd.2953

mtmt:3105411
Online Access:http://doktori.ek.szte.hu/2953
LEADER 01272nta a2200229 i 4500
001 dokt2953
005 20200504090823.0
008 160504s2016 hu om 0|| hun d
024 7 |a 10.14232/phd.2953  |2 doi 
024 7 |a 3105411  |2 mtmt 
040 |a SZTE Doktori Repozitórium  |b hun 
041 |a hun 
100 1 |a Molnár Pál 
245 1 0 |a Hálózatos technológiával segített, kutatásalapú tanulásban részt vett tanulóközösségek interakciós és kapcsolathálói, valamint a közös vizsgálódás hatásai felsőoktatási kurzuskörnyezetben  |h [elektronikus dokumentum] /  |c  Molnár Pál 
246 1 0 |a Interaction and social networks of learners in inquiry based, networked, echnology supported learning communities and the effects of collaborative inquiry  |h [elektronikus dokumentum] 
260 |c 2016-05-23 
502 |a Disszertacio 
650 4 |a neveléstudományok 
700 1 |a Kárpáti Andrea  |e ths 
856 4 0 |u https://doktori.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/2953/1/Molnar%20Pal%20disszertacio.pdf  |z Dokumentum-elérés  
856 4 0 |u https://doktori.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/2953/3/Molnar%20Pal%20magyar%20tezisfuzet.pdf  |z Dokumentum-elérés  
856 4 0 |u https://doktori.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/2953/2/Molnar%20Pal%20angol%20tezisfuzet.pdf  |z Dokumentum-elérés