|
|
|
|
LEADER |
01272nta a2200229 i 4500 |
001 |
dokt2953 |
005 |
20200504090823.0 |
008 |
160504s2016 hu om 0|| hun d |
024 |
7 |
|
|a 10.14232/phd.2953
|2 doi
|
024 |
7 |
|
|a 3105411
|2 mtmt
|
040 |
|
|
|a SZTE Doktori Repozitórium
|b hun
|
041 |
|
|
|a hun
|
100 |
1 |
|
|a Molnár Pál
|
245 |
1 |
0 |
|a Hálózatos technológiával segített, kutatásalapú tanulásban részt vett tanulóközösségek interakciós és kapcsolathálói, valamint a közös vizsgálódás hatásai felsőoktatási kurzuskörnyezetben
|h [elektronikus dokumentum] /
|c Molnár Pál
|
246 |
1 |
0 |
|a Interaction and social networks of learners in inquiry based, networked, echnology supported learning communities and the effects of collaborative inquiry
|h [elektronikus dokumentum]
|
260 |
|
|
|c 2016-05-23
|
502 |
|
|
|a Disszertacio
|
650 |
|
4 |
|a neveléstudományok
|
700 |
1 |
|
|a Kárpáti Andrea
|e ths
|
856 |
4 |
0 |
|u https://doktori.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/2953/1/Molnar%20Pal%20disszertacio.pdf
|z Dokumentum-elérés
|
856 |
4 |
0 |
|u https://doktori.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/2953/3/Molnar%20Pal%20magyar%20tezisfuzet.pdf
|z Dokumentum-elérés
|
856 |
4 |
0 |
|u https://doktori.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/2953/2/Molnar%20Pal%20angol%20tezisfuzet.pdf
|z Dokumentum-elérés
|