A márkaközösségek pszichológiai érzetének vizsgálata zenei fesztiválok esetén PLS útelemzés segítségével

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Kazár Klára
További közreműködők: Kovács Péter (Témavezető)
Dokumentumtípus: Disszertáció
Megjelent: 2016-05-13
Tárgyszavak:
doi:10.14232/phd.2922

mtmt:3071271
Online Access:http://doktori.ek.szte.hu/2922
LEADER 01117nta a2200229 i 4500
001 dokt2922
005 20200430151738.0
008 160418s2016 hu om 0|| hun d
024 7 |a 10.14232/phd.2922  |2 doi 
024 7 |a 3071271  |2 mtmt 
040 |a SZTE Doktori Repozitórium  |b hun 
041 |a hun 
100 1 |a Kazár Klára 
245 1 2 |a A márkaközösségek pszichológiai érzetének vizsgálata zenei fesztiválok esetén PLS útelemzés segítségével  |h [elektronikus dokumentum] /  |c  Kazár Klára 
246 1 0 |a Examining the psychological sense of a brand community in the case of music festivals with PLS path analysis  |h [elektronikus dokumentum] 
260 |c 2016-05-13 
502 |a Disszertacio 
650 4 |a közgazdaságtudományok 
700 1 |a Kovács Péter  |e ths 
856 4 0 |u https://doktori.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/2922/1/kazar_klara_disszertacio.pdf  |z Dokumentum-elérés  
856 4 0 |u https://doktori.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/2922/2/kazar_klara_tezisfuzet.pdf  |z Dokumentum-elérés  
856 4 0 |u https://doktori.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/2922/3/kazar_klara_tezisfuzet_english.pdf  |z Dokumentum-elérés