|
|
|
|
LEADER |
01083nta a2200229 i 4500 |
001 |
dokt2469 |
005 |
20200417103503.0 |
008 |
141111s2014 hu om 0|| hun d |
024 |
7 |
|
|a 10.14232/phd.2469
|2 doi
|
024 |
7 |
|
|a 2810932
|2 mtmt
|
040 |
|
|
|a SZTE Doktori Repozitórium
|b hun
|
041 |
|
|
|a hun
|
100 |
1 |
|
|a Tóth Edit
|
245 |
1 |
0 |
|a Pedagógusok véleménye a rendszerszintű mérésekről és azok tanítási folyamatra gyakorolt hatásáról
|h [elektronikus dokumentum] /
|c Tóth Edit
|
246 |
1 |
0 |
|a Teachers’ beliefs on system level assessments and their impact on the teaching and learning process
|h [elektronikus dokumentum]
|
260 |
|
|
|c 2014-11-18
|
502 |
|
|
|a Disszertacio
|
650 |
|
4 |
|a neveléstudományok
|
700 |
1 |
|
|a Csapó Benő
|e ths
|
856 |
4 |
0 |
|u https://doktori.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/2469/15/disszertacio_toth_vegleges.pdf
|z Dokumentum-elérés
|
856 |
4 |
0 |
|u https://doktori.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/2469/3/tezisek_magyar_toth_edit.pdf
|z Dokumentum-elérés
|
856 |
4 |
0 |
|u https://doktori.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/2469/2/tezisek_angol_toth.pdf
|z Dokumentum-elérés
|