Pedagógusok véleménye a rendszerszintű mérésekről és azok tanítási folyamatra gyakorolt hatásáról

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Tóth Edit
További közreműködők: Csapó Benő (Témavezető)
Dokumentumtípus: Disszertáció
Megjelent: 2014-11-18
Tárgyszavak:
doi:10.14232/phd.2469

mtmt:2810932
Online Access:http://doktori.ek.szte.hu/2469
LEADER 01083nta a2200229 i 4500
001 dokt2469
005 20200417103503.0
008 141111s2014 hu om 0|| hun d
024 7 |a 10.14232/phd.2469  |2 doi 
024 7 |a 2810932  |2 mtmt 
040 |a SZTE Doktori Repozitórium  |b hun 
041 |a hun 
100 1 |a Tóth Edit 
245 1 0 |a Pedagógusok véleménye a rendszerszintű mérésekről és azok tanítási folyamatra gyakorolt hatásáról  |h [elektronikus dokumentum] /  |c  Tóth Edit 
246 1 0 |a Teachers’ beliefs on system level assessments and their impact on the teaching and learning process  |h [elektronikus dokumentum] 
260 |c 2014-11-18 
502 |a Disszertacio 
650 4 |a neveléstudományok 
700 1 |a Csapó Benő  |e ths 
856 4 0 |u https://doktori.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/2469/15/disszertacio_toth_vegleges.pdf  |z Dokumentum-elérés  
856 4 0 |u https://doktori.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/2469/3/tezisek_magyar_toth_edit.pdf  |z Dokumentum-elérés  
856 4 0 |u https://doktori.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/2469/2/tezisek_angol_toth.pdf  |z Dokumentum-elérés