A tanulási motivációval kapcsolatos tanári nézetek vizsgálata a célelmélet által kínált TARGETS-dimenziók alapján
Over the past few decades, research on motivation to learn has produced a number of findings applicable to classroom practice (Hornstra et al.; 2015; Turner et al., 2009), but these have hardly been translated into teacher practice. The explanation for this phenomenon may be partly related to teache...
Elmentve itt :
Szerző: | Markócs-Mezei Tímea |
---|---|
További közreműködők: | Fejes József Balázs (Témavezető) |
Dokumentumtípus: | Disszertáció |
Megjelent: |
2024
|
Kulcsszavak: | tanári nézetek, tanulási motiváció, célorientációs elmélet, TARGETS-dimenziók, tanári felelősségérzet, motivációs stratégiák, osztálytermi gyakorlat |
Tárgyszavak: | |
Online Access: | http://doktori.ek.szte.hu/12316 |
Hasonló tételek
-
Tanári nézetek feltárása a célelmélet TARGETS-dimenziói kapcsán egy interjúkutatás eredményei /
Szerző: Mezei Tímea, et al.
Megjelent: (2020) -
Tanári nézetek a tanulási motivációval összefüggésben
Szerző: Mezei Tímea, et al.
Megjelent: (2019) -
Tanári nézetek feltárása a célelmélet TARGETS-dimenziói kapcsán – egy interjúkutatás eredményei
Szerző: Mezei Tímea, et al.
Megjelent: (2020) -
Pedagógusok és tanárszakos hallgatók adathasználattal kapcsolatos vélekedéseinek és hatékonyságérzetének vizsgálata
Szerző: Sebestyén Edmond
Megjelent: (2024) -
A fejben szorzás stratégiáinak vizsgálata 10-12 éves tanulók körében
Szerző: Vígh-Kiss Erika Rozália
Megjelent: (2021)