Az anya- és idegen nyelvi olvasás egyes aspektusainak vizsgálata tanárok és tanárjelöltek körében
The aim of the present dissertation was to identify select areas in L1 (mother tongue) and L2 (foreign language) reading where teachers and teacher trainees might face difficulties so that they might receive more effective professional help in the future. Therefore their L1 and L2 reading strategy u...
Elmentve itt :
Szerző: | Tary Blanka |
---|---|
További közreműködők: | Molnár Edit Katalin (Témavezető) |
Dokumentumtípus: | Disszertáció |
Megjelent: |
2024-12-11
|
Kulcsszavak: | olvasási stratégiák, olvasási szokások, tanárok, tanárjelöltek, kérdőíves felmérés; reading strategies, reading habits, teachers, teacher trainees, survey |
Tárgyszavak: | |
Online Access: | http://doktori.ek.szte.hu/12298 |
Hasonló tételek
-
Anya-, illetve idegen nyelvi szövegértés vizsgálata pedagógusok véleményének tükrében
Szerző: Tary Blanka
Megjelent: (2021) -
Sajtgyártás egyes aspektusainak vizsgálata
Szerző: Pap Hajnalka
Megjelent: (2022) -
Tanárok és tanárjelöltek olvasási stratégiái szisztematikus szakirodalmi áttekintés : [absztrakt] /
Szerző: Hódi Ágnes, et al.
Megjelent: (2023) -
Az idegen nyelvi készségek és jártasságok kialakításának néhány problémája
Szerző: Nagy József
Megjelent: (1963) -
A MARSI-R kérdőív magyar adaptációja - olvasási stratégiák vizsgálata anya- és idegen nyelven egyetemi hallgatók körében
Szerző: Tary Blanka, et al.
Megjelent: (2022)