Pedagógusok és tanárszakos hallgatók adathasználattal kapcsolatos vélekedéseinek és hatékonyságérzetének vizsgálata
In-service teachers’ everyday work includes using student data to enhance both instruction and learning. Student data originates from various sources (national competence assessments, oral exams, tests etc.), including demographic characteristics and absenteeism. Accessing, analyzing, interpreting,...
Elmentve itt :
Szerző: | Sebestyén Edmond |
---|---|
További közreműködők: | Tóth Edit (Témavezető) |
Dokumentumtípus: | Disszertáció |
Megjelent: |
2024
|
Kulcsszavak: | pedagógusok, tanárszakos hallgatók, adatalapú döntéshozatal, adathasználat, vélekedések, hatékonyságérzet |
Tárgyszavak: | |
Online Access: | http://doktori.ek.szte.hu/12273 |
Hasonló tételek
-
Tanárszakos hallgatók adathasználattal kapcsolatos hatékonyság- és szorongásérzete
Szerző: Sebestyén Edmond, et al.
Megjelent: (2022) -
A tanulási motivációval kapcsolatos tanári nézetek vizsgálata a célelmélet által kínált TARGETS-dimenziók alapján
Szerző: Markócs-Mezei Tímea
Megjelent: (2024) -
A fejben szorzás stratégiáinak vizsgálata 10-12 éves tanulók körében
Szerző: Vígh-Kiss Erika Rozália
Megjelent: (2021) -
Az egész életen át tartó tanulás óvodás-, és kisiskoláskori megalapozásának vizsgálata
Szerző: Flick-Takács Nikolett
Megjelent: (2021) -
Felsoroló kombinatív feladatok megoldásának értékelése a feladatok megértése és a stratégiahasználat alapján általános iskolások körében
Szerző: Gál-Szabó Zsófia
Megjelent: (2020)