Exploring and Comparing Moroccan EFL Writing Instructors’ and University Students’ Perceptions and Reported Practices of Written Feedback

In feedback research, the efficacy of written feedback in the English as a foreign language writing context has been investigated from two perspectives. Product-based feedback is provided on completed drafts, while process-based feedback is used during pre-, while-, and post-writing. The perceptions...

Teljes leírás

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Mamad Abderrahim
További közreműködők: Vígh Tibor (Témavezető)
Dokumentumtípus: Disszertáció
Megjelent: 2024-06-19
Kulcsszavak:written feedback, EFL writing, students, instructors, perceptions, reported practices, product-based feedback, process-based feedback, higher education; írásbeli visszajelzés, angol mint idegen nyelv, írás, hallgatók, oktatók, nézetek, gyakorlatok, produktumalapú visszajelzés, folyamatalapú visszajelzés, felsőoktatás
Tárgyszavak:
Online Access:http://doktori.ek.szte.hu/12110

Hasonló tételek