Exploring and Comparing Moroccan EFL Writing Instructors’ and University Students’ Perceptions and Reported Practices of Written Feedback
In feedback research, the efficacy of written feedback in the English as a foreign language writing context has been investigated from two perspectives. Product-based feedback is provided on completed drafts, while process-based feedback is used during pre-, while-, and post-writing. The perceptions...
Elmentve itt :
Szerző: | Mamad Abderrahim |
---|---|
További közreműködők: | Vígh Tibor (Témavezető) |
Dokumentumtípus: | Disszertáció |
Megjelent: |
2024-06-19
|
Kulcsszavak: | written feedback, EFL writing, students, instructors, perceptions, reported practices, product-based feedback, process-based feedback, higher education; írásbeli visszajelzés, angol mint idegen nyelv, írás, hallgatók, oktatók, nézetek, gyakorlatok, produktumalapú visszajelzés, folyamatalapú visszajelzés, felsőoktatás |
Tárgyszavak: | |
Online Access: | http://doktori.ek.szte.hu/12110 |
Hasonló tételek
-
Moroccan EFL Public University Instructors’ Perceptions and Self-Reported Practices of Written Feedback
Szerző: Mamad Abderrahim, et al.
Megjelent: (2022) -
Moroccan EFL public university instructors’ perceptions and self-reported writing practices
Szerző: Mamad Abderrahim, et al.
Megjelent: (2023) -
Student perspectives on preferences and reported instructor practices of written feedback in the Moroccan EFL university context
Szerző: Mamad Abderrahim, et al.
Megjelent: (2024) -
Moroccan EFL university students' perceptions and reported practices of product- and process-based written feedback [abstract] /
Szerző: Mamad Abderrahim, et al.
Megjelent: (2023) -
The Role of Written Corrective Feedback in EFL Writing
Szerző: Mamad Abderrahim
Megjelent: (2020)