Visual associative learning abilities of children with obsessive-compulsive disorder or Tourette syndrome
Elmentve itt :
Szerző: | Pertich Ákos |
---|---|
További közreműködők: | Nagy Attila (Témavezető) |
Dokumentumtípus: | Disszertáció |
Megjelent: |
2023
|
Tárgyszavak: | |
Online Access: | http://doktori.ek.szte.hu/11848 |
Hasonló tételek
-
Maintained Visual-, Auditory-, and Multisensory-Guided Associative Learning Functions in Children With Obsessive–Compulsive Disorder
Szerző: Pertich Ákos, et al.
Megjelent: (2020) -
Impairment of visually guided associative learning in children with Tourette syndrome
Szerző: Eördegh Gabriella, et al.
Megjelent: (2020) -
The effect of stimulus complexity and verbalizability on associative learning and related memory processes
Szerző: Tót Kálmán
Megjelent: (2023) -
Visual learning healthy development and the effects of migraine /
Szerző: Őze Attila
Megjelent: (2018) -
Normal and impaired visual development in children
Szerző: Kozma Petra
Megjelent: (2000)