Kutatási készségek fejlesztése a kémiaórán egy 10. évfolyamon végzett kísérlet tapasztalatai /
The analysis of the National Core Curriculum (2012), the chemistry framework curricula and the school-leaving examination requirements showed that the development of inquiry skills is an important goal of chemistry teaching in Hungary, but the results of the textbook analysis show that there is a la...
Elmentve itt :
Szerző: | Orosz Gábor |
---|---|
További közreműködők: | Korom Erzsébet (Témavezető) |
Dokumentumtípus: | Disszertáció |
Megjelent: |
2023-11-21
|
Kulcsszavak: | kémiatanítás, kutatási készségek, változók kontrollja stratégia, kutatásalapú tanulás, fejlesztő kísérlet, középiskola; chemistry education, inquiry skills, control of variables strategy, inquiry-based learning, educational intervention, secondary school |
Tárgyszavak: | |
doi: | 10.14232/phd.11829 |
mtmt: | 35474717 |
Online Access: | http://doktori.ek.szte.hu/11829 |
Hasonló tételek
-
Kutatási készségek fejlesztése játékos kutatásalapú tanulással biológia tantárgyi tartalmon, 8. évfolyamon
Szerző: Bónus Lilla
Megjelent: (2024) -
Kutatási készségek fejlesztése a kémiatanítás során
Szerző: Z. Orosz Gábor
Megjelent: (2020) -
Kutatási készségek fejlesztése digitálisjáték-alapú tanulással tantárgyi tartalmon
Szerző: Bónus Lilla, et al.
Megjelent: (2020) -
Kutatási készségek fejlesztése a probléma-alapú tanulás módszerével biológiaórán
Szerző: Fazekas Evelin Anikó, et al.
Megjelent: (2021) -
Az analógiás gondolkodás fejlesztése kémiaórán
Szerző: Galambos Mónika
Megjelent: (2016)