Kutatási készségek fejlesztése a kémiaórán egy 10. évfolyamon végzett kísérlet tapasztalatai /

The analysis of the National Core Curriculum (2012), the chemistry framework curricula and the school-leaving examination requirements showed that the development of inquiry skills is an important goal of chemistry teaching in Hungary, but the results of the textbook analysis show that there is a la...

Teljes leírás

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Orosz Gábor
További közreműködők: Korom Erzsébet (Témavezető)
Dokumentumtípus: Disszertáció
Megjelent: 2023-11-21
Kulcsszavak:kémiatanítás, kutatási készségek, változók kontrollja stratégia, kutatásalapú tanulás, fejlesztő kísérlet, középiskola; chemistry education, inquiry skills, control of variables strategy, inquiry-based learning, educational intervention, secondary school
Tárgyszavak:
doi:10.14232/phd.11829

mtmt:35474717
Online Access:http://doktori.ek.szte.hu/11829

Hasonló tételek