Mastery Motivation and Executive Functions as School Readiness Factors Enhancement of School Readiness in Kenya /

The overall goal of this study is to enhance school readiness assessment in Kenya by developing an easy-to-use tablet-based android app that can support teachers and learners during the assessment of Pre-academic skills, Mastery Motivation (MM) and Executive Functions (EF) in the Kenyan context. We...

Teljes leírás

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Amukune Stephen
További közreműködők: Józsa Krisztián (Témavezető)
Dokumentumtípus: Disszertáció
Megjelent: 2022-08-29
Kulcsszavak:Approaches to Learning, CHEXI, DMQ 18, Executive Functions, FOCUS App, Mastery Motivation, School Readiness, Preschool Education, Academic Performance; Tanulási kompetencia, CHEXI, DMQ 18, végrehajtó funkciók, FOCUS applikáció, elsajátítási motiváció, iskolakészültség, óvodai nevelés, iskolai teljesítmény
Tárgyszavak:
doi:10.14232/phd.11326

mtmt:34127785
Online Access:http://doktori.ek.szte.hu/11326

Hasonló tételek