Learner Autonomy in English Language Learning and Factors Influencing Learner Autonomy in the Context of Vietnam Non-English-Major Students’ Perceptions /

This research project investigated the perceptions of learner autonomy (LA) in the context of EFL tertiary education in Vietnam as well as the factors that may influence the development of LA among non-English-major students. Questionnaires and interviews were used to collect data. A total of 1,565...

Teljes leírás

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Nguyen Van Son
További közreműködők: Habók Anita (Témavezető)
Dokumentumtípus: Disszertáció
Megjelent: 2022-06-24
Kulcsszavak:learner autonomy, English language learning, non-English-major students, beliefs, motivation, desire, metacognition, and freedom; tanulói autonómia, angol nyelvtanulás, nem angol szakos hallgatók, meggyőződések, motiváció, vágy, metakogníció és szabadság
Tárgyszavak:
doi:10.14232/phd.11238

mtmt:34128770
Online Access:http://doktori.ek.szte.hu/11238

Hasonló tételek