Learner Autonomy in English Language Learning and Factors Influencing Learner Autonomy in the Context of Vietnam Non-English-Major Students’ Perceptions /
This research project investigated the perceptions of learner autonomy (LA) in the context of EFL tertiary education in Vietnam as well as the factors that may influence the development of LA among non-English-major students. Questionnaires and interviews were used to collect data. A total of 1,565...
Elmentve itt :
Szerző: | Nguyen Van Son |
---|---|
További közreműködők: | Habók Anita (Témavezető) |
Dokumentumtípus: | Disszertáció |
Megjelent: |
2022-06-24
|
Kulcsszavak: | learner autonomy, English language learning, non-English-major students, beliefs, motivation, desire, metacognition, and freedom; tanulói autonómia, angol nyelvtanulás, nem angol szakos hallgatók, meggyőződések, motiváció, vágy, metakogníció és szabadság |
Tárgyszavak: | |
doi: | 10.14232/phd.11238 |
mtmt: | 34128770 |
Online Access: | http://doktori.ek.szte.hu/11238 |
Hasonló tételek
-
Non-English-major students’ perceptions of learner autonomy and factors influencing learner autonomy in Vietnam
Szerző: Nguyen Son Van, et al.
Megjelent: (2020) -
Assessment of, for, and as learner autonomy in language learning and teaching
Szerző: Nguyen Van Son
Megjelent: (2019) -
Designing and validating the learner autonomy perception questionnaire
Szerző: Nguyen Van Son, et al.
Megjelent: (2021) -
Exploring the role of teachers in fostering learner autonomy in language education [absztrakt] /
Szerző: Van Nguyen Son
Megjelent: (2022) -
Learner Autonomy Classroom Experience in Developing Responsibility with a Group of Adult Learners /
Szerző: Dobos Dézi
Megjelent: (2007)