A kiégés és a munka-család interferencia jellemzőinek és összefüggéseinek vizsgálata pedagógusok körében
Introduction. Education, as a people-oriented job, has always been identified as a stressful occupation since educators should face organizational problems as well as interpersonal conflicts. Among others, work–family conflict (WFC) is one of the sources of occupational stress and burnout. These pro...
Elmentve itt :
Szerző: | Mihálka Mária |
---|---|
További közreműködők: | Pikó Bettina (Témavezető) |
Dokumentumtípus: | Disszertáció |
Megjelent: |
2022-09-20
|
Kulcsszavak: | kiégés, munka-család konfliktus, egészség |
Tárgyszavak: | |
doi: | 10.14232/phd.10862 |
mtmt: | 33572424 |
Online Access: | http://doktori.ek.szte.hu/10862 |
Hasonló tételek
-
Tanárjelöltek reflexiójának vizsgálatai "A pedagógiai kutatás módszerei és a tudományos eredmények iskolai alkalmazása" című kurzusokon
Szerző: Kiss-Kovács Renáta
Megjelent: (2024) -
Pedagógusok egy fejlesztési program fókuszában
Szerző: Turós Mátyás, et al.
Megjelent: (2020) -
Az oktatási reziliencia többszempontú vizsgálata 4. és 6. évfolyamos tanulók körében
Szerző: Szabó Dóra Fanni
Megjelent: (2021) -
Pedagógusok támogatása feladatok és kérdőívek kidolgozásában - Hódi Ágnes és Tóth Edit Mérőfeladatok és kérdőívtételek szerkesztése /
Szerző: Sebestyén Edmond
Megjelent: (2020) -
Hivatás- és pályamotivációs tényezők első éves óvodapedagógus hallgatók körében
Szerző: Szontagh Pál
Megjelent: (2021)