A nem formális környezetben megszerzett tanulási eredmények validálása a magyar felsőoktatásban
Due to the wide range of learning contexts, adults might take the opportunity to acquire knowledge in a number of areas throughout their lives, contributing to their success in the admission procedure to formal education/training programmes or in job application processes. While it is possible to ce...
Elmentve itt :
Szerző: | Kovács Anett Jolán |
---|---|
További közreműködők: | Farkas Éva (Témavezető) |
Dokumentumtípus: | Disszertáció |
Megjelent: |
2021-05-12
|
Kulcsszavak: | felsőoktatás, tanulási eredmények, elismerés, validáció, nem formális, |
Tárgyszavak: | |
doi: | 10.14232/phd.10794 |
mtmt: | 32243996 |
Online Access: | http://doktori.ek.szte.hu/10794 |
Hasonló tételek
-
A felnőttnevelés professzionalizációja Szerbiában. A felnőttek általános iskoláiban és az államilag elismert nem formális felnőttnevelési intézményekben dolgozó szakemberek munkaerő-piaci helyzete és professzionalizációja
Szerző: Milivojevic-Beszédes Viktória
Megjelent: (2023) -
Tanulási eredmények értékelése a felsőoktatásban
Szerző: Farkas Éva
Megjelent: (2019) -
Tanárjelöltek reflexiójának vizsgálatai "A pedagógiai kutatás módszerei és a tudományos eredmények iskolai alkalmazása" című kurzusokon
Szerző: Kiss-Kovács Renáta
Megjelent: (2024) -
Kalapos Judit 5 lépés a sikeres életpálya tervezéshez - III. modul /
Szerző: Kalapos Judit
Megjelent: (2019) -
Segédlet a tanulási eredmény alapú felsőoktatási képzésfejlesztéshez
Szerző: Bozsó Renáta, et al.
Megjelent: (2017)