Computer-Based Assessment and Enhancement of Inductive Reasoning Skills A Case Study of the Education System Development in Palestine /
The present research aims to assess and enhance Palestinian primary school pupils’ inductive reasoning thinking skills in their early school age by means of technology. We intended to explore the possibility of applying online tests that already have established psychometric characteristics to asses...
Elmentve itt :
Szerző: | Mousa Mojahed |
---|---|
További közreműködők: | Molnár Gyöngyvér (Témavezető) |
Dokumentumtípus: | Disszertáció |
Megjelent: |
2020-11-25
|
Kulcsszavak: | inductive reasoning, computer-based training, online testing, Palestine educational system induktív gondolkodás, számítógép alapú fejlesztő program, online tesztelés, palesztin oktatási rendszer |
Tárgyszavak: | |
doi: | 10.14232/phd.10676 |
mtmt: | 31898424 |
Online Access: | http://doktori.ek.szte.hu/10676 |
Hasonló tételek
-
Online assessment and development of morphological awareness and reading comprehension in grades 2-4
Szerző: Varga Szilvia
Megjelent: (2021) -
Assessing Namibian Students' Abilities in Scientific Reasoning, Scientific Inquiry and Inductive Reasoning Skills
Szerző: Linus Kambeyo
Megjelent: (2018) -
Applying Computer-based Testing in Palestine Assessing Fourth and Fifth Graders Inductive Reasoning /
Szerző: Mousa Mojahed, et al.
Megjelent: (2019) -
Digitális pedagógia módszertanok a VUCA (gyorsan változó, kiszámíthatatlan, bonyolult, ellentmondásos) világában
Szerző: Szűts Zoltán
Megjelent: (2020) -
Hátrányos helyzetű tanulók digitális oktatása a koronavírus okozta iskolabezárás idején
Szerző: Kende Ágnes, et al.
Megjelent: (2021)