EFL classroom interaction from a multilingual perspective within the Transylvanian school context
Elmentve itt :
Szerző: | Dégi Zsuzsanna |
---|---|
További közreműködők: | Fenyvesi Anna (Témavezető) |
Dokumentumtípus: | Disszertáció |
Megjelent: |
2019-01-14
|
Tárgyszavak: | |
doi: | 10.14232/phd.10049 |
mtmt: | 30799139 |
Online Access: | http://doktori.ek.szte.hu/10049 |
Hasonló tételek
-
The Use of Motivational Strategies in the EFL Classroom Teachers’ and Students’ Perspectives in Tunisian Universities /
Szerző: Kouraichi Bochra
Megjelent: (2023) -
Literacy in EFL Classroom In-Service English Teachers’ Perceptions and Practices from Multiliteracies Perspective /
Szerző: Maja Inke Choirun Nisa’ Il, et al.
Megjelent: (2022) -
Children's games in the EFL classroom
Szerző: Hertelendiné Siroki Gizella
Megjelent: (2005) -
Teaching literature in the EFL classroom
Szerző: Szűcsné Martin Erika
Megjelent: (2007) -
The Role of Anxiety in the EFL classroom
Szerző: Mohácsán Edina
Megjelent: (2008)