A tanulmányi teljesítmény összefüggéseinek vizsgálata az iskolai motivációval, az aktív-passzív halogatással és a szándékos önszabályozással
Elmentve itt :
Szerző: | Prikidánovics Petra |
---|---|
További közreműködők: | Bárányné Jámbori Szilvia (Témavezető) |
Dokumentumtípus: | Szakdolgozat |
Megjelent: |
2019
|
Tárgyszavak: | |
Online Access: | http://diploma.bibl.u-szeged.hu/87706 |
Hasonló tételek
-
Iskolakezdő gyermekek aktív szókincsének vizsgálata
Szerző: Rácz Borbás Julianna
Megjelent: (2023) -
A fiatal felnőttek és középkorúak szándékos önszabályozásának jelentősége, a reziliencia, társas támogatás és identitásállapotok tükrében
Szerző: Jakabffy Boróka Kinga
Megjelent: (2023) -
Az egyéni teljesítmény pedagodetermináns meghatározásának pszichológiai kérdései
Szerző: Tóth János
Megjelent: (1980) -
A szülői stressz és a párkapcsolati elégedettség összefüggéseinek vizsgálata
Szerző: Pór Mariann
Megjelent: (2023) -
Az iskolai reziliencia, a szociálisprobléma-megoldás és az iskolai klíma összefüggéseinek vizsgálata serdülőkorban
Szerző: Urbán Csilla
Megjelent: (2020)