The role of consumer behavior in fast food consumption in Vietnam
Elmentve itt :
Szerző: | Tran Thu Phuong |
---|---|
További közreműködők: | Kéri Anita (Témavezető) |
Dokumentumtípus: | Szakdolgozat |
Megjelent: |
2019
|
Tárgyszavak: | |
Online Access: | http://diploma.bibl.u-szeged.hu/87038 |
Hasonló tételek
-
The Impact of Loyalty Programs of Small Businesses on Consumer Behavior and Customer Retention
Szerző: Byambajav Bishrel
Megjelent: (2020) -
The Impact of The Online Channels on Consumers’ Buying Behavior In the U.S. - The Study of Consumer Electronics (B2C E-Commerce)
Szerző: Eilami Nader
Megjelent: (2023) -
The Impact of Consumer Ethnocentrism on Consumer Price Consciousness
Szerző: Jafarli Rufat
Megjelent: (2021) -
Mobile Marketing and Consumers' Perception
Szerző: Ahmadov Yusif
Megjelent: (2019) -
Hypothetical models of food consumption behavior by the elderly
Szerző: Illés Sándor, et al.
Megjelent: (2010)