Az online marketing térnyerésének hatásai a szegedi vendéglátás marketingjére
Elmentve itt :
Szerző: | Korcsok Máté Attila |
---|---|
További közreműködők: | Lipták Lilla (Témavezető) |
Dokumentumtípus: | Szakdolgozat |
Megjelent: |
2019
|
Tárgyszavak: | |
Online Access: | http://diploma.bibl.u-szeged.hu/86996 |
Hasonló tételek
-
Az automatizálás és az innovatív robottechnológia térnyerésének hatásai a munkaerőpiacra
Szerző: Kalmár Fanni Ilona
Megjelent: (2021) -
Online marketing vizsgálata
Szerző: Asztalos Katalin
Megjelent: (2007) -
A verseny- és a monopolhelyzet vizsgálata a Mercedes-Benz Manufacturing Hungary Kft. beszerzési részlegén keresztül, valamint az online aukciók térnyerésének és lehetőségeinek elemzése
Szerző: Pásztor Barbara Júlia
Megjelent: (2020) -
A keresőoptimalizálás hatékonysága az online marketing területein
Szerző: Budai Gábor
Megjelent: (2021) -
Fogyasztói magatartás vizsgálata a magánegészségügyi szolgáltatók online marketing tevékenységével kapcsolatban
Szerző: Csomós Ferenc Roland
Megjelent: (2022)