Az online marketing térnyerésének hatásai a szegedi vendéglátás marketingjére

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Korcsok Máté Attila
További közreműködők: Lipták Lilla (Témavezető)
Dokumentumtípus: Szakdolgozat
Megjelent: 2019
Tárgyszavak:
Online Access:http://diploma.bibl.u-szeged.hu/86996
LEADER 00748nta a2200181 i 4500
001 dipl86996
005 20200520082408.0
008 200520s2019 hu om 0|| zxx d
040 |a SZTE Diploma Repozitórium  |b hun 
041 |a zxx 
100 1 |a Korcsok Máté Attila 
245 1 3 |a Az online marketing térnyerésének hatásai a szegedi vendéglátás marketingjére  |h [elektronikus dokumentum] /  |c Máté Attila Korcsok 
246 1 0 |a The impact of the online expansion on the marketing of hospitalty  |h [elektronikus dokumentum] 
260 |c 2019 
650 4 |a Gazdaságtudományok 
650 4 |a Economics and business 
700 1 |a Lipták Lilla  |e ths 
856 4 0 |u http://diploma.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/86996/1/2019_korcsok_mate_attila.pdf  |z Dokumentum-elérés