A marketingkommunikáció hatása a vásárlói döntési folyamatokra a vendéglátásban

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Sveier Jázmin
További közreműködők: Révész Balázs (Témavezető)
Dokumentumtípus: Szakdolgozat
Megjelent: 2017
Tárgyszavak:
Online Access:http://diploma.bibl.u-szeged.hu/82081
LEADER 00728nta a2200169 i 4500
001 dipl82081
005 20191112091653.0
008 191112s2017 hu om 0|| zxx d
040 |a SZTE Diploma Repozitórium  |b hun 
041 |a zxx 
100 1 |a Sveier Jázmin 
245 1 2 |a A marketingkommunikáció hatása a vásárlói döntési folyamatokra a vendéglátásban  |h [elektronikus dokumentum] /  |c Jázmin Sveier 
246 1 0 |a The Effect of Marketingcommunications on the Consumer Decision-Making Process in the Hospitality  |h [elektronikus dokumentum] 
260 |c 2017 
650 4 |a Gazdaságtudományok 
700 1 |a Révész Balázs  |e ths 
856 4 0 |u http://diploma.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/82081/1/2017_sveier_jazmin.pdf  |z Dokumentum-elérés