A marketingkommunikációban megjelenő szexizmus és szexualitás fogyasztói megítélése

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Radics István
További közreműködők: Csovcsics Andrea (Témavezető)
Dokumentumtípus: Szakdolgozat
Megjelent: 2016
Tárgyszavak:
Online Access:http://diploma.bibl.u-szeged.hu/81806
LEADER 00708nta a2200169 i 4500
001 dipl81806
005 20191107085901.0
008 191107s2016 hu om 0|| zxx d
040 |a SZTE Diploma Repozitórium  |b hun 
041 |a zxx 
100 1 |a Radics István 
245 1 2 |a A marketingkommunikációban megjelenő szexizmus és szexualitás fogyasztói megítélése  |h [elektronikus dokumentum] /  |c István Radics 
246 1 0 |a The consumers' opinion on sexism and sexuality in marketing communications  |h [elektronikus dokumentum] 
260 |c 2016 
650 4 |a Gazdaságtudományok 
700 1 |a Csovcsics Andrea  |e ths 
856 4 0 |u http://diploma.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/81806/1/2016_radics_istvan.pdf  |z Dokumentum-elérés