A villamosenergia-szolgáltatók marketingstratégiáiban és a fogyasztói magatartásban bekövetkező változások vizsgálata a piaci liberalizáció és a rezsicsökkentés tükrében

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Gajdács Ágnes
További közreműködők: Hetesi Erzsébet (Témavezető)
Dokumentumtípus: Szakdolgozat
Megjelent: 2015
Tárgyszavak:
Online Access:http://diploma.bibl.u-szeged.hu/81804
LEADER 00895nta a2200169 i 4500
001 dipl81804
005 20191107124903.0
008 191107s2015 hu om 0|| zxx d
040 |a SZTE Diploma Repozitórium  |b hun 
041 |a zxx 
100 1 |a Gajdács Ágnes 
245 1 2 |a A villamosenergia-szolgáltatók marketingstratégiáiban és a fogyasztói magatartásban bekövetkező változások vizsgálata a piaci liberalizáció és a rezsicsökkentés tükrében  |h [elektronikus dokumentum] /  |c Ágnes Gajdács 
246 1 0 |a Investigation of the changes in electricity suppliers' marketing strategies and in consumer behavior in consequence of market liberalization and overhead reduction  |h [elektronikus dokumentum] 
260 |c 2015 
650 4 |a Gazdaságtudományok 
700 1 |a Hetesi Erzsébet  |e ths 
856 4 0 |u http://diploma.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/81804/1/2015_gajdacs_agnes.pdf  |z Dokumentum-elérés