Fogyasztói motivációk az online és hagyományos vásárlások során
Elmentve itt :
Szerző: | Miskolczi Andrea |
---|---|
További közreműködők: | Hetesi Erzsébet (Témavezető) |
Dokumentumtípus: | Szakdolgozat |
Megjelent: |
2015
|
Tárgyszavak: | |
Online Access: | http://diploma.bibl.u-szeged.hu/81795 |
Hasonló tételek
-
Állami vásárlások
Megjelent: (1982) -
Az elektronikus kereskedelem és az online vásárlások elterjedésének vizsgálata az aukciós oldalak tükrében
Szerző: Bozóki Klára
Megjelent: (2010) -
Környezettudatos marketing és a fogyasztói magatartás kapcsolata. A fogyasztói tudatosság és motivációk élelmiszer vásárlás során
Szerző: Juhász Tímea
Megjelent: (2020) -
Vállalatelhelyezés többcélú vásárlások figyelembevételével
Szerző: Kalmár Eszter Julianna
Megjelent: (2018) -
Hallgatói motivációk vizsgálata a GTK-n történő szakválasztás során
Szerző: Gamsz Renáta
Megjelent: (2020)