Esküvőmarketing Magyarországon-, Avagy milyen befolyásoló tényezők alapján választanak esküvői szolgáltatókat a házasulandó párok?
Elmentve itt :
Szerző: | Szügyi Ágnes |
---|---|
További közreműködők: | Kecse Nagy Sándor (Témavezető) |
Dokumentumtípus: | Szakdolgozat |
Megjelent: |
2015
|
Tárgyszavak: | |
Online Access: | http://diploma.bibl.u-szeged.hu/81775 |
Hasonló tételek
-
"Melyik könyvet szeretnéd? avagy milyen szempontok alapján választanak könyvet a gyerekek
Szerző: Répás Viktória Hajnalka
Megjelent: (2022) -
A fogyasztói döntéseket befolyásoló tényezők vizsgálata az esküvői szolgáltatások piacán
Szerző: Király-Ábel Anita
Megjelent: (2020) -
A vásárlási döntéseket befolyásoló tényezők vizsgálata az esküvői szolgáltatók piacán
Szerző: Márki Dorottya
Megjelent: (2022) -
Megváltozott esküvői szokások Magyarországon, avagy esküvőszervezés coaching segítségével
Szerző: Juhász Nándor
Megjelent: (2023) -
Versengő párok
Megjelent: (1983)