A fogyasztás társadalmi szerepe divatmarketing és státuszfogyasztás /

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Dénes Szilvia Klára
További közreműködők: Csovcsics Andrea (Témavezető)
Dokumentumtípus: Szakdolgozat
Megjelent: 2017
Tárgyszavak:
Online Access:http://diploma.bibl.u-szeged.hu/81495
LEADER 00709nta a2200169 i 4500
001 dipl81495
005 20191111130324.0
008 191108s2017 hu om 0|| zxx d
040 |a SZTE Diploma Repozitórium  |b hun 
041 |a zxx 
100 1 |a Dénes Szilvia Klára 
245 1 2 |a A fogyasztás társadalmi szerepe   |h [elektronikus dokumentum] :  |b divatmarketing és státuszfogyasztás /  |c Szilvia Klára Dénes 
246 1 0 |a The social role of consumption : trend marketing and status consumption  |h [elektronikus dokumentum] 
260 |c 2017 
650 4 |a Gazdaságtudományok 
700 1 |a Csovcsics Andrea  |e ths 
856 4 0 |u http://diploma.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/81495/1/2017_denes_szilvia_klara.pdf  |z Dokumentum-elérés