Ügymarketing tevékenység gyakorlatának fogyasztói megítélése

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Magyar Vivien
További közreműködők: Béla-Csovcsics Andrea (Témavezető)
Dokumentumtípus: Szakdolgozat
Megjelent: 2018
Tárgyszavak:
Online Access:http://diploma.bibl.u-szeged.hu/81313
LEADER 00674nta a2200169 i 4500
001 dipl81313
005 20191113084654.0
008 191112s2018 hu om 0|| zxx d
040 |a SZTE Diploma Repozitórium  |b hun 
041 |a zxx 
100 1 |a Magyar Vivien 
245 1 0 |a Ügymarketing tevékenység gyakorlatának fogyasztói megítélése  |h [elektronikus dokumentum] /  |c Vivien Magyar 
246 1 0 |a Consumer judgment of the practice of Cause-Related Marketing  |h [elektronikus dokumentum] 
260 |c 2018 
650 4 |a Gazdaságtudományok 
700 2 |a Béla-Csovcsics Andrea  |e ths 
856 4 0 |u http://diploma.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/81313/1/2018_magyar_vivien.pdf  |z Dokumentum-elérés