A shopper marketing a szegedi Árkád bevásárlóközpont vásárlóira tett befolyásának tükrében

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Szokol Judit
További közreműködők: Márki-Zay Péter (Témavezető)
Dokumentumtípus: Szakdolgozat
Megjelent: 2014
Tárgyszavak:
Online Access:http://diploma.bibl.u-szeged.hu/81235
LEADER 00739nta a2200169 i 4500
001 dipl81235
005 20191105132712.0
008 191105s2014 hu om 0|| zxx d
040 |a SZTE Diploma Repozitórium  |b hun 
041 |a zxx 
100 1 |a Szokol Judit 
245 1 2 |a A shopper marketing a szegedi Árkád bevásárlóközpont vásárlóira tett befolyásának tükrében  |h [elektronikus dokumentum] /  |c Judit Szokol 
246 1 0 |a Shopper marketing in the light of its influence on the customers of Árkád Szeged shopping center  |h [elektronikus dokumentum] 
260 |c 2014 
650 4 |a Gazdaságtudományok 
700 2 |a Márki-Zay Péter  |e ths 
856 4 0 |u http://diploma.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/81235/1/2014_szokol_judit.pdf  |z Dokumentum-elérés