Rádiós reklámok hatása a fogyasztókra és hirdetőkre (Bemutatva a szegedi Rádió 88-on keresztül)

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Szécsi Marcell Márton
További közreműködők: Révész Balázs (Témavezető)
Dokumentumtípus: Szakdolgozat
Megjelent: 2014
Tárgyszavak:
Online Access:http://diploma.bibl.u-szeged.hu/80961
LEADER 00748nta a2200169 i 4500
001 dipl80961
005 20191105132456.0
008 191105s2014 hu om 0|| zxx d
040 |a SZTE Diploma Repozitórium  |b hun 
041 |a zxx 
100 1 |a Szécsi Marcell Márton 
245 1 0 |a Rádiós reklámok hatása a fogyasztókra és hirdetőkre (Bemutatva a szegedi Rádió 88-on keresztül)  |h [elektronikus dokumentum] /  |c Marcell Márton Szécsi 
246 1 0 |a The effects of the radio advertisement to the consumers and the advertisers  |h [elektronikus dokumentum] 
260 |c 2014 
650 4 |a Gazdaságtudományok 
700 1 |a Révész Balázs  |e ths 
856 4 0 |u http://diploma.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/80961/1/2014_szecsi_marcell_marton.pdf  |z Dokumentum-elérés