"Az ügyfél nem fél ügy!" ügyfélorientáció mérése szervezetek közti piacon a Szőke és Társai Kft. vonatkozásában /

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Nagy Katalin
További közreműködők: Huszár Sándor (Témavezető)
Dokumentumtípus: Szakdolgozat
Megjelent: 2017
Tárgyszavak:
Online Access:http://diploma.bibl.u-szeged.hu/80955
LEADER 00784nta a2200169 i 4500
001 dipl80955
005 20191112102505.0
008 191111s2017 hu om 0|| zxx d
040 |a SZTE Diploma Repozitórium  |b hun 
041 |a zxx 
100 1 |a Nagy Katalin 
245 1 0 |a "Az ügyfél nem fél ügy!"   |h [elektronikus dokumentum] :  |b ügyfélorientáció mérése szervezetek közti piacon a Szőke és Társai Kft. vonatkozásában /  |c Katalin Nagy 
246 1 0 |a "Putting customers first!" : measuring customer orientation on the B2B market a case study of Szőke és Társai Ltd.  |h [elektronikus dokumentum] 
260 |c 2017 
650 4 |a Gazdaságtudományok 
700 1 |a Huszár Sándor  |e ths 
856 4 0 |u http://diploma.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/80955/1/2017_nagy_katalin.pdf  |z Dokumentum-elérés