Szimbolikus fogyasztás A márkák imázsának szerepe a fogyasztói döntéshozatalban, a márkaszemélyiség és az énkép közötti kapcsolat, a márkák szimbolikus tartalmának ábrázolása, parfümvásárlási szokások vizsgálata /
Elmentve itt :
Szerző: | Szabó László Norbert |
---|---|
További közreműködők: | Prónay Szabolcs (Témavezető) |
Dokumentumtípus: | Szakdolgozat |
Megjelent: |
2015
|
Tárgyszavak: | |
Online Access: | http://diploma.bibl.u-szeged.hu/80142 |
Hasonló tételek
-
Fogyasztói elégedettség és önkifejező szimbolikus fogyasztás a lojalitás hátterében
Szerző: Péter Kitti
Megjelent: (2016) -
A Fila mint „népviselet” - Szimbolikus fogyasztás a fiatalok körében
Szerző: Surányi Eszter
Megjelent: (2012) -
Márkaszemélyiség vizsgálata a parfüm márkák piacán
Szerző: Sajtos Bianka
Megjelent: (2018) -
A szimbolikus fogyasztás és a divat. A közösségi oldalak szerepe a divatterjedésben
Szerző: Ábrahám Petra
Megjelent: (2014) -
A belső szimbolikus fogyasztás és a lojalitás kapcsolata
Szerző: Prónay Szabolcs
Megjelent: (2012)