|
|
|
|
LEADER |
01051nta a2200169 i 4500 |
001 |
dipl80142 |
005 |
20191108081008.0 |
008 |
191108s2015 hu om 0|| zxx d |
040 |
|
|
|a SZTE Diploma Repozitórium
|b hun
|
041 |
|
|
|a zxx
|
100 |
1 |
|
|a Szabó László Norbert
|
245 |
1 |
0 |
|a Szimbolikus fogyasztás
|h [elektronikus dokumentum] :
|b A márkák imázsának szerepe a fogyasztói döntéshozatalban, a márkaszemélyiség és az énkép közötti kapcsolat, a márkák szimbolikus tartalmának ábrázolása, parfümvásárlási szokások vizsgálata /
|c László Norbert Szabó
|
246 |
1 |
0 |
|a Symbolic consumption: The role of brand image in the decision-making of consumers; the connection between brand perosnality and self-concept; shaping and representation of the symbolic content of brands, monitoring of perfume shopping habits
|h [elektronikus dokumentum]
|
260 |
|
|
|c 2015
|
650 |
|
4 |
|a Gazdaságtudományok
|
700 |
1 |
|
|a Prónay Szabolcs
|e ths
|
856 |
4 |
0 |
|u http://diploma.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/80142/1/2015_szabo_laszlo_norbert.pdf
|z Dokumentum-elérés
|