Szimbolikus fogyasztás A márkák imázsának szerepe a fogyasztói döntéshozatalban, a márkaszemélyiség és az énkép közötti kapcsolat, a márkák szimbolikus tartalmának ábrázolása, parfümvásárlási szokások vizsgálata /

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Szabó László Norbert
További közreműködők: Prónay Szabolcs (Témavezető)
Dokumentumtípus: Szakdolgozat
Megjelent: 2015
Tárgyszavak:
Online Access:http://diploma.bibl.u-szeged.hu/80142
LEADER 01051nta a2200169 i 4500
001 dipl80142
005 20191108081008.0
008 191108s2015 hu om 0|| zxx d
040 |a SZTE Diploma Repozitórium  |b hun 
041 |a zxx 
100 1 |a Szabó László Norbert 
245 1 0 |a Szimbolikus fogyasztás  |h [elektronikus dokumentum] :  |b A márkák imázsának szerepe a fogyasztói döntéshozatalban, a márkaszemélyiség és az énkép közötti kapcsolat, a márkák szimbolikus tartalmának ábrázolása, parfümvásárlási szokások vizsgálata /  |c László Norbert Szabó 
246 1 0 |a Symbolic consumption: The role of brand image in the decision-making of consumers; the connection between brand perosnality and self-concept; shaping and representation of the symbolic content of brands, monitoring of perfume shopping habits  |h [elektronikus dokumentum] 
260 |c 2015 
650 4 |a Gazdaságtudományok 
700 1 |a Prónay Szabolcs  |e ths 
856 4 0 |u http://diploma.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/80142/1/2015_szabo_laszlo_norbert.pdf  |z Dokumentum-elérés