A kereskedelmi bankok marketing módszereinek vizsgálata a tranzakciós marketing és a kapcsolati marketing tekintetében

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Forró Barbara Edina
További közreműködők: Révész Balázs (Témavezető)
Dokumentumtípus: Szakdolgozat
Megjelent: 2019
Tárgyszavak:
Online Access:http://diploma.bibl.u-szeged.hu/80139
LEADER 00801nta a2200169 i 4500
001 dipl80139
005 20191112122455.0
008 191112s2019 hu om 0|| zxx d
040 |a SZTE Diploma Repozitórium  |b hun 
041 |a zxx 
100 1 |a Forró Barbara Edina 
245 1 2 |a A kereskedelmi bankok marketing módszereinek vizsgálata a tranzakciós marketing és a kapcsolati marketing tekintetében  |h [elektronikus dokumentum] /  |c Barbara Edina Forró 
246 1 0 |a Examining the marketing methods of commercial banks in the aspects of transaction marketing and relationship marketing  |h [elektronikus dokumentum] 
260 |c 2019 
650 4 |a Gazdaságtudományok 
700 1 |a Révész Balázs  |e ths 
856 4 0 |u http://diploma.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/80139/1/2019_forro_barbara_edina.pdf  |z Dokumentum-elérés